IOAN ”VLADIMIR” PUSTAN: ÎNAINTE CU GRIJĂ!


Nu mi-am propus niciodată să atacpersonal pe cineva. Nu am nici cel mai mic interes și nu sunt preocupat de mașina, casa, hainele (dacă sunt decente) sau portofelul cuiva. Dacă nu le-a furat să-i fie de bine! Ceea ce am criticat la Ioan ”Vladimir” Pustan au fost abaterile de la crezul penticostal. Consider că omul are – sau a avut – o infatuare obsesivă față de riturile ortodoxe (sau/și greco-catolice) și nu și-a însușit temeinic valorile credinței evanghelice. Nu i-am taxat toate vorbele slabe, afirmațiile dubioase, acțiunile controversate sau ceea ce mi s-a părut excentric în activitatea sa. Nu mi-au plăcut dar nici nu am făcut caz de ele. Nu am nicio antipatie față de el, ba dimpotrivă, îi apreciez entuziasmul, eforturile și capacitatea. În chestiunea cu semnul crucii a mers prea departe și am considerat că cei ce se ocupă de binele său spiritual nu au sărit destul de repede și destul de arși încât să-l îndrepte la timp. Pericolul ar fi fost să ajungă cât de curând o epavă. Oricât de mult te-ar îndrăgi oamenii, bufoneriile ți le înghit doar pentru o vreme.

Avertismentul și Comunicatul Conducerii Cultului Penticostal sunt dușul rece de care avea mare nevoie. Acum, fratele Pustan ar putea continua cu mult succes lucrarea pe care o face, dovedind că a depășit criza (de ce-o fi fost ea, poate de la jumătatea vieții) prin care a trecut.

Dacă nu va mai face sau spune lucruri prin care să încalce flagrant Mărturisirea de Credință Penticostală, din partea mea acest articol este ultimul iz de scepticism cu privire la activitatea sa. Voi fi bucuros să apreciez ceea ce este pozitiv în misiunea pe care o conduce. Așa că închei cu urarea ”Ioan Vladimir Pustan: Înainte cu grijă!”

Lasă un răspuns

