Cretinatate romaneasca: Jurnalism marca Adevarul


Voi incepe acest articol cu un banc foarte cunoscut:

Suna cineva la Radio Erevan si intreaba:
– Este adevarat ca Ivan Ivanovici a primit din partea Partidului o Volga neagra?
Cei de la Radio Erevan raspund:
– Da, este adevarat, dar cu trei mici diferente. In primul rand nu era neagra, era rosie. In al doilea rand, nu era Volga, era IJ. In al treilea rand, nu i s-a dat ci i s-a luat.

Am scris bancul acesta pentru ca are legatura directa cu articolul scris de jurnalistii de la Adevarul, articol despre care am scris ieri.

Ieri seara m-a sunat Cristian Gog si mi-a povestit exact cum a stat treaba cu datul berii in seara respectiva. Si, din ce-am vorbit cu el, este exact bancul de la inceputul acestui articol.

In primul rand, nu a vorbit cu nimeni de la nici un ziar. In al doilea rand, nu a fost nicaieri si nici o secunda vorba despre vreun buget, sa nu mai zicem de suma exacta pe care incompetentii de la Adevarul au dat-o in ziar. In al treilea rand, nu era vorba de un voucher ci de doua. In al patrulea rand, nu a chemat pe nimeni doar ca sa se laude el si sa se simta vedeta si asa mai departe.

Prin urmare, articolul scris de cei de la Adevarul este o mizerie menita sa aduca audienta si sa induca lumea in eroare, asa cum m-a indus si pe mine. Eu am fost indus in eroare prin simplul fapt ca am vazut in articol declaratia “data” de Gog si pentru ca am considerat ca Adevarul nu-i chiar CanCan, Click! sau Libertatea. Se pare ca m-am inselat amarnic si vreau sa-mi cer pe aceasta cale scuze lui Cristian Gog pentru ca l-am criticat bazandu-ma pe un articol scris de niste incompetenti. Si vreau sa-l si sfatuiesc sa-i dea in judecata pe cei care i-au “luat” declaratia pe care nu a dat-o pentru ca, dupa cum se pare, Adevarul incepe sa prezinte din ce in ce mai putin adevar.

Ironic, nu?

Lasă un răspuns

