Premiera: Spike feat Guess Who – Lumea mea (single nou)


Spike lanseaza noul single Lumea mea in premiera pe Urban.ro! Piesa e o colaborare cu Guess Who, cei doi mai lucrand impreuna in 2009 la TU, care a creat o intreaga nebunie la noi la momentul lansarii.

Azi, 4 iunie, Spike ia o pauza de la regizatul clipurilor romanesti si lanseaza un nou single: „Lumea mea”, avandu-l si de aceasta data alaturi pe Guess Who. “Lumea mea” este o piesa la care artistul perfectionist a lucrat foarte mult si care va beneficia si de un videoclip la momentul potrivit.

Haideti sa ascultam mai jos ce a iesit, noi zicem ca va fi hit!

Guess Who a lansat alaturi de Grasu XXL anul trecut o alta piesa care ne-a facut sa dam muzica la maximi: Lala Song, al carei videoclip il puteti vedea aici. Rapperul apare si pe cel mai recent material Mitza – mixtapeul Robot, iar pe Spike l-am putut asculta cu un track genial si un featuring surprizator la piesa Iti pare rau. 

Ce ziceti de noul track al baietilor?

Lasă un răspuns

